Запис Детальніше

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
 
Creator Скрипка, В'ячеслав Михайлович
 
Subject вугільне підприємство
маркетинг
стратегія
місія
SWOT аналіз
якість продукції
 
Description Проаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"
 
Date 2012-03-10T13:36:59Z
2012-03-10T13:36:59Z
2012-03-10
 
Type Article
 
Identifier Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510
 
Language other