РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
|
|
Creator |
Скрипка, В'ячеслав Михайлович
|
|
Subject |
вугільне підприємство
маркетинг стратегія місія SWOT аналіз якість продукції |
|
Description |
Проаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"
|
|
Date |
2012-03-10T13:36:59Z
2012-03-10T13:36:59Z 2012-03-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510 |
|
Language |
other
|
|