Запис Детальніше

Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції
 
Creator Коробський, Руслан Владиславович
Рустамова, Гунель Матлаб-Кизи
 
Subject соціально-відповідальний
маркетинг
 
Description Сучасні умови управіння диктують все вищі вимоги до українських підприємств. Бажає цього чи ні, але кожен керівник рано чи пізно постає перед рішенням впровадження заходів соціальної відповідальності до стратегії розвитку свого підприємства, адже в умовах інтеграції до світової спільноти соціальна відповідальність бізнесу є необхідною складовою та стрижнем конкурентоспроможності підприємства.
 
Date 2012-03-14T17:39:35Z
2012-03-14T17:39:35Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Коробський Р.В., Рустамова Г.М-К.Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції//Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с. – с. 60-62
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8638
 
Publisher ООО "Цифровая типография" г. Донецк