Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції
|
|
Creator |
Коробський, Руслан Владиславович
Рустамова, Гунель Матлаб-Кизи |
|
Subject |
соціально-відповідальний
маркетинг |
|
Description |
Сучасні умови управіння диктують все вищі вимоги до українських підприємств. Бажає цього чи ні, але кожен керівник рано чи пізно постає перед рішенням впровадження заходів соціальної відповідальності до стратегії розвитку свого підприємства, адже в умовах інтеграції до світової спільноти соціальна відповідальність бізнесу є необхідною складовою та стрижнем конкурентоспроможності підприємства.
|
|
Date |
2012-03-14T17:39:35Z
2012-03-14T17:39:35Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коробський Р.В., Рустамова Г.М-К.Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції//Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с. – с. 60-62
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8638 |
|
Publisher |
ООО "Цифровая типография" г. Донецк
|
|