Запис Детальніше

Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля
Пространственная модель и параметрическая оптимизация совмещения рулевого привода с передней трапецией и независимой подвески автомобиля
Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension
 
Creator Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Стефанович
Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Степанович
Kraynik, T.L.
Gudz, G.S.
 
Subject СТІЙКІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛЯ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КЕРМОВОГО ПРИВОДУ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯ
УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ АВТОМОБИЛЯ
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РУЛЕВОГО ПРИВОДА
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ НЕЗАВИСИМОЙ ПОДВЕСКИ АВТОМОБИЛЯ
STABILITY OF MOTION OF CAR
MATHEMATICAL MODEL OF STEERING DRIVE
MATHEMATICAL MODEL OF INDEPENDENT PENDANT OF CAR
 
Description The steering linkage and independent suspension mathematical model of a nonconventional truck with total weight of 2, 9 tons is presented. The optimization procedure of the three-dimensional kinematics is given. The chart feature is the steering linkage trapezium placing in front of the operated axle that is conditioned by the displacement of the power plant back and the improvement of the axial load distribution.
Представлено математичну модель кермового приводу і незалежної підвіски безкапотної вантажівки повною масою 2,9 т. та процедуру оптимізації просторової кінематики. Особливістю схеми є розміщення трапеції кермового приводу перед керованою віссю, що обумовлене зміщенням назад силового агрегату з умов покращення розподілу осьових навантажень.
 
Date 2012-03-22T06:49:26Z
2012-03-22T06:49:26Z
2009-12-18
 
Type Article
 
Identifier Крайник Т.Л. Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля / Т.Л. Крайник, Г.С. Гудз // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 6-10.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9574
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.