Запис Детальніше

Формування підходу до організації міських пасажирських перевезень на сумісних ділянках руху

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування підходу до організації міських пасажирських перевезень на сумісних ділянках руху
Формирование подхода к организации городских пассажирских перевозок на совмещенном участке движения
The General Approaches Formation to the Urban Passenger Transportation on the Traffic Combined Section
 
Creator Кузьменко, Надія Володимирівна
Дудніков, Олександр Миколайович
Виноградов, Микола Семенович
Кузьменко, Наднжда Владимировна
Дудников, Александр Николаевич
Виноградов, Николай Семенович
Кuzmenko, N.V.
Dudnikov, O.M.
Vinogradov, N.S.
 
Subject МАРШРУТИ МІСЬКІ
ДІЛЯНКА СУМІСНА
ІНТЕРВАЛИ РУХУ
ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ
ЧАСТОТА РУХУ АВТОБУСІВ
КРАТНІСТЬ ІНТЕРВАЛІВ
МАРШРУТЫ ГОРОДСКИЕ
УЧАСТОК СОВМЕЩЕННЫЙ
ИНТЕРВАЛЫ ДВИЖЕНИЯ
КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ
ЧАСТОТА ДВИЖЕНИЯ АВТОБУСОВ
КРАТНОСТЬ
URBAN ROUTES
COMBINED SECTION
TRAFFIC INTERVALS
SERVICE QUALITY
BUS TRAFFIC FREQUENCY
INTERVALS FREQUENCY RATE
 
Description The new approach of the urban passenger transport organisation on combined route sections supposing the introduction of the buses arrival routes frequency rate intervals on separate routes to the minimum interval available among routes of the combined section is offered. The approach providing formation of the buses groups of the certain sequence arrival on certain routes which periodically repeat themselves in time is offered. The buses alternation sequence of certain routes in groups is offered for defining according to the average bus salons capacity on each route taking into account the time of the passenger waiting time needed in transportations within combined sections.
Запропоновано новий підхід до організації руху міського пасажирського автобусного транспорту на сумісних ділянках маршрутів, який передбачає введення кратності інтервалів прибуття автобусів за окремими маршрутами мінімальному інтервалу, що спостерігається серед маршрутів сумісної ділянки. Запропонований підхід у разі свого застосування забезпечує формування груп автобусів певної послідовності прибуття за відповідними маршрутами, які періодично повторюються за часом. Послідовність чередування автобусів відповідних маршрутів в групах запропоновано визначати за даними середньої наповнюваності салонів автобусів за кожним маршрутом з урахуванням забезпечення зменшення часу очікування пасажирами, що потребують перевезення в межах сумісної ділянки.
 
Date 2012-03-23T08:15:31Z
2012-03-23T08:15:31Z
2009-12-18
 
Type Article
 
Identifier Кузьменко Н.В. Формування підходу до організації міських пасажирських перевезень на сумісних ділянках руху / Н.В. Кузьменко, О.М. Дудніков, М.С. Виноградов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 52-59.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9660
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.