ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
STRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISES ON THE BUILDING INDUSTRY IN MODERN TERMS OF MANAGEMENT ФОРМИРОВАНИЕ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ СТРОИТЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ ХОЗЯЙСТВОВАНИЯ |
|
Creator |
Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich |
|
Subject |
інвестиції, стратегія, будівельна промисловість, економічний спад, товарна політика, виробництво цементу, якість продукції
investments, strategy, building industry, cutback economic of activity, commodity policy, production of cement, quality of products |
|
Description |
It is impossible to expect in the conditions of market economy, that a sales department will be able to realize all products, which will be produced by an enterprise. Practice of work of industrial enterprises testifies, that in organization activity of enterprises it is impossible to be limited only to establishment of the planned indexes on a next year. The prognosis of sale is basis of development of all other economic indicators (production program, charges, prices, arrived et cetera). Prognosis calculations allow additionally to ground plans on a future period. Every structural unit of enterprise needs the prognosis of sale for coordination of the actions with the tasks of enterprise on the whole.
В умовах ринкової економіки не можна чекати, що відділ збуту має можливість реалізувати все, що підприємство може виробити. Практика роботи промислових підприємств свідчить, що в справі організації їх діяльності не можна обмежитися лише встановленням планових показників на майбутній рік. Прогноз збуту є основою розробки всіх інших економічних показників (виробничої програми, витрат, цін, прибули і так далі). Прогнозні розрахунки дозволяють додатково обґрунтувати плани на майбутній період. Кожна структурна одиниця підприємства потребує прогнозу збуту для координації своїх дій із завданнями підприємства в цілому. |
|
Date |
2012-03-28T08:09:29Z
2012-03-28T08:09:29Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького наці-онального технічного універси-тету. Серія: Економічна. Вип. 38-3 (149). – Донецьк: ДонНТУ, 2010. – С. 142-148.
328.76 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10108 |
|
Publisher |
Наукові праці Донецького наці-онального технічного універси-тету. Серія: Економічна
|
|