Психолого-педагогічні підходи до визначення поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів"
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні підходи до визначення поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів"
|
|
Creator |
Бондаренко, О.М.
|
|
Subject |
валеологічна компетентність
збереження здоров'я valeological competence teacher |
|
Description |
The necessity of the solving of the problem concerning the strengthening of the new generation health nowadays acquires more and more importance. In relation to this a considerable place is given to the professional training of future teachers, who will provide the formation of the valeological competence in youth. The understanding of such a notion as "valeological competence of the future teachers" is worth paying attention to
Необхідність розв'язання проблеми збереження здоров'я підрастаючого покоління набуває у сучасних умовах державного значення. У зв'язку з цим особливу роль має здійснення системи підготовки майбутніх педагогів, яка б забезпечила формування валеологічної компетентності сучасної молодої людини. Важливим є з'ясування суті поняття "валеологічна компетентність майбутніх учителів" |
|
Date |
2009
2012-03-28T12:15:12Z 2012-03-28T12:15:12Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
УДК 613 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10144 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|