Запис Детальніше

Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів
Разработка программного обеспечения имитационной модели функционирования остановочного пункта совмещённых участков движения автобусов разных маршрутов
Software Development of the Stop Operation Simulation Model of the Bus Traffic Matched Sections on Different Routes
 
Creator Василенко, Тетяна Євгенівна
Фесенко, Дмитро Володимирович
Дульнявка, Олена Йосипівна
Василенко, Татьяна Евгеньевна
Фесенко, Дмитрий Владимирович
Дульнявка, Елена Йосиповна
Vasylenko, T.Ye.
Fesenko, D.V.
Dulnyavka, E.I.
 
Subject АВТОБУС: ЗУПИНОЧНИЙ ПУНКТ
СУМІСНА ДІЛЯНКА
МОВА ПРОГРАМУВАННЯ
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
АВТОБУС: ОСТАНОВОЧНЫЙ ПУНКТ
СОВМЕЩЁННЫЙ УЧАСТОК
ЯЗЫК ПРОГРАММИРОВАНИЯ
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
BUS: STOP
MATCHED SECTION
PROGRAMMING LANGUAGE
SOFTWARE
 
Description The stop operation simulation model software of the bus traffic matched sections on different routes in the mathematical environment of the Mathcad package is developed. On the basis of this package the bus passenger waiting time dependence on the traffic matched sections from total amount of buses on these routes is determined. The obtained dependence allows to estimate the real total number of buses on six routes during the day and to determine the bus distribution on each route. Optimality test is the bus passenger waiting time on different routes.
Розроблено програмне забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів в математичному середовищі пакету Mathcad, на підставі якого встановлено залежність часу очікування пасажирами автобусів різних маршрутів на сумісних ділянках руху від сумарної кількості автобусів на цих маршрутах. Отримана залежність дозволяє оцінити реальну загальну кількість автобусів на шести маршрутах протягом доби та визначити розподіл автобусів за кожним маршрутом. Критерієм оптимальності є час очікування пасажирами автобусів різних маршрутів.
 
Date 2012-03-29T14:12:21Z
2012-03-29T14:12:21Z
2010-09-03
 
Type Article
 
Identifier Василенко Т.Є. Розробка програмного забезпечення імітаційної моделі функціонування зупиночного пункту сумісних ділянок руху автобусів різних маршрутів / Т.Є. Василенко, Д.В. Фесенко, О.Й. Дульнявка // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 102-109.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10260
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.