МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
METHODICAL BASES OF DEVELOPMENT OF COMPLEX OF MARKETING ON INDUSTRIAL ENTERPRISES |
|
Creator |
Кучер, Вячеслав Анатолійович
Kucher, Vyacheslav Anatoliyvich |
|
Subject |
комплекс маркетингу, збут, промислове підприємство, сучасні труднощі, ефективність, металургійна промисловість, залізна руда, конкуренція, цільові ринки.
marketing complex, sale, industrial enterprise, modern difficulties, efficiency, metallurgical industry, iron-stone, competition, target markets |
|
Description |
The basic realization markets of metallurgical products of Ukraine are analyses. The results of development methodical approaches on providing development of complex marketing measures directed on development metallurgical enterprise are represented.
Проаналізовано основні ринки реалізації металургійної продукції України. Представлено результати розробки методичних підходів щодо забезпечення розвитку комплексу маркетингових заходів, спрямованих на розвиток металургійного підприємства. |
|
Date |
2012-03-30T16:04:43Z
2012-03-30T16:04:43Z 2011 |
|
Identifier |
Методичні основи розробки комплексу маркетингу на промислових підприємствах. – Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут». Збірник наукових праць. – 2011. –№8. – С. 379-386.
311.2 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10328 |
|
Publisher |
Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут»
|
|