Запис Детальніше

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
METHODICAL BASES OF DEVELOPMENT OF COMPLEX OF MARKETING ON INDUSTRIAL ENTERPRISES
 
Creator Кучер, Вячеслав Анатолійович
Kucher, Vyacheslav Anatoliyvich
 
Subject комплекс маркетингу, збут, промислове підприємство, сучасні труднощі, ефективність, металургійна промисловість, залізна руда, конкуренція, цільові ринки.
marketing complex, sale, industrial enterprise, modern difficulties, efficiency, metallurgical industry, iron-stone, competition, target markets
 
Description The basic realization markets of metallurgical products of Ukraine are analyses. The results of development methodical approaches on providing development of complex marketing measures directed on development metallurgical enterprise are represented.
Проаналізовано основні ринки реалізації металургійної продукції України. Представлено результати розробки методичних підходів щодо забезпечення розвитку комплексу маркетингових заходів, спрямованих на розвиток металургійного підприємства.
 
Date 2012-03-30T16:04:43Z
2012-03-30T16:04:43Z
2011
 
Identifier Методичні основи розробки комплексу маркетингу на промислових підприємствах. – Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут». Збірник наукових праць. – 2011. –№8. – С. 379-386.
311.2
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10328
 
Publisher Економічний вісник національного технічного університету України «Київський політехнічній інститут»