РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
STRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISE ON THE BASIS CONCEPTION OF INDUSTRIAL MARKETING |
|
Creator |
Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich |
|
Subject |
стратегія, криза, будівельна галузь, промисловий маркетинг, регресійна модель, кон’юнктура ринку, планування, прогнозування.
strategy, crisis, building industry, industrial marketing, regressive model, state of affairs of market, planning, prognostication. |
|
Description |
Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
|
|
Date |
2012-04-02T13:56:44Z
2012-04-02T13:56:44Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кучер А.Т., Кучер В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу. – Вісник економічної науки України. – 2011. – № 1. – С. 68 - 71.
УДК 242.27 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10487 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Вісник економічної науки України
|
|