Запис Детальніше

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
STRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISE ON THE BASIS CONCEPTION OF INDUSTRIAL MARKETING
 
Creator Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich
 
Subject стратегія, криза, будівельна галузь, промисловий маркетинг, регресійна модель, кон’юнктура ринку, планування, прогнозування.
strategy, crisis, building industry, industrial marketing, regressive model, state of affairs of market, planning, prognostication.
 
Description Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
 
Date 2012-04-02T13:56:44Z
2012-04-02T13:56:44Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кучер А.Т., Кучер В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу. – Вісник економічної науки України. – 2011. – № 1. – С. 68 - 71.
УДК 242.27
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10487
 
Language other
 
Publisher Вісник економічної науки України