Запис Детальніше

КЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ
CLASSIC MARKETING FITTING For СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ of MARKET of COAL PRODUCTS
 
Creator Худолей, Олег Геннадьевич
 
Subject Маркетинг, рынок, сегментирование, уголь
Marketing, market, segmenting, coal
 
Description Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
 
Date 2012-04-04T22:52:39Z
2012-04-04T22:52:39Z
2001
 
Type Article
 
Identifier 2001. - №1. – С.27 – 30.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10675
 
Language other
 
Publisher Изв. Донецкого горного института