КЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ
CLASSIC MARKETING FITTING For СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ of MARKET of COAL PRODUCTS |
|
Creator |
Худолей, Олег Геннадьевич
|
|
Subject |
Маркетинг, рынок, сегментирование, уголь
Marketing, market, segmenting, coal |
|
Description |
Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
|
|
Date |
2012-04-04T22:52:39Z
2012-04-04T22:52:39Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2001. - №1. – С.27 – 30.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10675 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Изв. Донецкого горного института
|
|