КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
CRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVEL |
|
Creator |
Худолей, Олег Геннадьевич
|
|
Subject |
Критерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регион
Criteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, region |
|
Description |
Приведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given. |
|
Date |
2012-04-04T22:59:16Z
2012-04-04T22:59:16Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Серія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Вісник українського державного університету водного господарства та природокористування
|
|