Запис Детальніше

КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
CRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVEL
 
Creator Худолей, Олег Геннадьевич
 
Subject Критерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регион
Criteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, region
 
Description Приведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги.
Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
 
Date 2012-04-04T22:59:16Z
2012-04-04T22:59:16Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Серія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676
 
Language other
 
Publisher Вісник українського державного університету водного господарства та природокористування