Зміст виховання гуманістичних загальнолюдських цінностей в українській школі на сучасному етапі
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зміст виховання гуманістичних загальнолюдських цінностей в українській школі на сучасному етапі
|
|
Creator |
Глоба, Т.
|
|
Subject |
загальнолюдські цінності
українські школи нормативні документи духовна культура матеріальна культура universal values Ukrainian school education children official documents |
|
Description |
The problem of the content of education of humanistic universal values at modern Ukrainian school is analyzed in this article. The object, problems, principles and methods of education of human values are definited on the basis of studying of the official standard documents (the program "Formation", "the Concept of education of children and youth in the national educational system", "the Concept of the art-aesthetic education of pupils of general schools"). The author proposes the classification of humanistic universal values
У статті аналізується проблема змісту виховання гуманістичних загальнолюдських цінностей в українській школі в умовах сьогодення. Визначено мету, задачі, принципи та методи виховання загальнолюдських цінностей на основі вивчення офіційних нормативних документів (програма "Освіта", "Концепція виховання дітей на молоді у національній системі освіти", "Концепція художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл" та інші). Автор пропонує до розгляду власну класифікацію гуманістичних загальнолюдських цінностей за домінуючими формами духовної та матеріальної культури |
|
Date |
2012-04-10T08:39:37Z
2012-04-10T08:39:37Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
УДК 37.034 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11154 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|