Запис Детальніше

Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства
Применение экономико-математических методов исследования при проведении маркетингового аудита автотранспортного предприятия
Application of Economic and Mathematical Methods during Marketing Audit of Motor Transport Enterprise (by Example of Joint Venture «Gorlovka Motorpool» of State Enterprise «Аrtemugol»)
 
Creator Кулаков, В.О.
Бєлоусова, Р.О.
Кулаков, В.А.
Белоусова, Р.А.
Kulakov, V.A.
Belousova, R.A.
 
Subject АВТОТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ
МНОЖИННА КОРЕЛЯЦІЙНА МОДЕЛЬ
ЛІНІЙНЕ ПРОГРАМУВАННЯ
АВТОТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ: МАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ
МНОЖЕСТВЕННАЯ КОРРЕЛЯЦИОННАЯ МОДЕЛЬ
ЛИНЕЙНОЕ ПРОГРАММИРОВАНИЕ
ROAD SERVICES: MARKETING AUDIT
MULTIPLE CORRELATION MODEL
LINEAR PROGRAMMING
 
Description The organizational and economic analysis of joint venture «Gorlovka Motorpool» of state enterprise «Аrtemugol» is carried out. The econometric model and linear programming as parts of the marketing audit of motor transport enterprise are attempted to use. The multiple correlation model of income dependence on motor transport enterprise operation is formed and the optimization economic-mathematical model of commercial transport services is developed subject to the limited availability of material and labor resources.
Зроблено організаційно-економічний аналіз СП «Горлівська автобаза» ДП «Артемвугілля». Відображено спробу використання економетричної моделі та лінійного програмування у рамках проведення маркетингового аудиту автотранспортного підприємства. Сформовано множинну кореляційну модель залежності розміру доходів від експлуатації автотранспортного підприємства та розроблено оптимізаційну економіко-математичну модель надання комерційних транспортних послуг з урахуванням обмеженого забезпечення матеріальними і трудовими ресурсами.
 
Date 2012-04-12T13:37:39Z
2012-04-12T13:37:39Z
2011-09-02
 
Type Article
 
Identifier Кулаков В.О. Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства / В.О. Кулаков, Р.О. Бєлоусова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 88-97.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11448
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.