Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства
Применение экономико-математических методов исследования при проведении маркетингового аудита автотранспортного предприятия Application of Economic and Mathematical Methods during Marketing Audit of Motor Transport Enterprise (by Example of Joint Venture «Gorlovka Motorpool» of State Enterprise «Аrtemugol») |
|
Creator |
Кулаков, В.О.
Бєлоусова, Р.О. Кулаков, В.А. Белоусова, Р.А. Kulakov, V.A. Belousova, R.A. |
|
Subject |
АВТОТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ
МНОЖИННА КОРЕЛЯЦІЙНА МОДЕЛЬ ЛІНІЙНЕ ПРОГРАМУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ: МАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ МНОЖЕСТВЕННАЯ КОРРЕЛЯЦИОННАЯ МОДЕЛЬ ЛИНЕЙНОЕ ПРОГРАММИРОВАНИЕ ROAD SERVICES: MARKETING AUDIT MULTIPLE CORRELATION MODEL LINEAR PROGRAMMING |
|
Description |
The organizational and economic analysis of joint venture «Gorlovka Motorpool» of state enterprise «Аrtemugol» is carried out. The econometric model and linear programming as parts of the marketing audit of motor transport enterprise are attempted to use. The multiple correlation model of income dependence on motor transport enterprise operation is formed and the optimization economic-mathematical model of commercial transport services is developed subject to the limited availability of material and labor resources.
Зроблено організаційно-економічний аналіз СП «Горлівська автобаза» ДП «Артемвугілля». Відображено спробу використання економетричної моделі та лінійного програмування у рамках проведення маркетингового аудиту автотранспортного підприємства. Сформовано множинну кореляційну модель залежності розміру доходів від експлуатації автотранспортного підприємства та розроблено оптимізаційну економіко-математичну модель надання комерційних транспортних послуг з урахуванням обмеженого забезпечення матеріальними і трудовими ресурсами. |
|
Date |
2012-04-12T13:37:39Z
2012-04-12T13:37:39Z 2011-09-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кулаков В.О. Застосування економіко-математичних методів дослідження при проведенні маркетингового аудиту автотранспортного підприємства / В.О. Кулаков, Р.О. Бєлоусова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 88-97.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11448 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
|
|