Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
|
|
Creator |
Полуянов, Володимир Петрович
Савенко, Анастасія Юріївна |
|
Subject |
Банківські послуги
Рекламна кампанія Просування банківської послуги Стимулювання збуту Особистий продаж засоби прямої комунікації |
|
Description |
У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
|
|
Date |
2012-04-20T10:50:29Z
2012-04-20T10:50:29Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Полуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Економіка;№9 (100)
|
|
Publisher |
Схід. Аналітично - інформаційний журнал
|
|