Запис Детальніше

Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
 
Creator Полуянов, Володимир Петрович
Савенко, Анастасія Юріївна
 
Subject Банківські послуги
Рекламна кампанія
Просування банківської послуги
Стимулювання збуту
Особистий продаж
засоби прямої комунікації
 
Description У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
 
Date 2012-04-20T10:50:29Z
2012-04-20T10:50:29Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Полуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929
 
Language other
 
Relation Економіка;№9 (100)
 
Publisher Схід. Аналітично - інформаційний журнал