Запис Детальніше

Модернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи
 
Creator Щасна, Л.Ф.
 
Subject Болонський процес
кредитно-модульна система
Bologna Process
Credit-Module System
педагогічна освіта
система навчання
pedagogical education
learning system
 
Description The issue of Traditional Educational System transformation into the Credit-Module System is examined as a perspective and obligatory participating condition regarding Ukraine's membership in Bologna Process.
У статті проаналізовано проблему переходу від традиційної системи навчання до кредитно-модульної як перспективної і обов'язкової умови щодо участі України у Болонському процесі
 
Date 2012-04-21T06:08:11Z
2012-04-21T06:08:11Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
УДК 378.147
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11975
 
Publisher Донецький національний технічний університет