Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства
Marketing Ecological Strategy as a Conceptual Basis for Sustainable Development of the Enterprise |
|
Creator |
Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М. Andreyeva, N.N. Martynyuk, E.N. |
|
Subject |
стійкий розвиток
маркетинг екологічний менеджмент sustainable development marketing ecological management |
|
Description |
Within the concept of sustainable development the paper gives grounds to the elements of the marketing ecological strategy of a business, discloses the content of their nature and characteristics of its implementation within the strategic environment-oriented management.
Обгрунтовано в рамках концепції сталого розвитку елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту. |
|
Date |
2012-05-01T14:23:23Z
2012-05-01T14:23:23Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 36-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 283 с.
УДК 658.8.035.5:502.15:346.548 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12941 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|