Запис Детальніше

Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базіс сталого розвитку підприємства
Marketing Ecological Strategy as a Conceptual Basis for Sustainable Development of the Enterprise
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М.
Andreyeva, N.N.
Martynyuk, E.N.
 
Subject стійкий розвиток
маркетинг
екологічний менеджмент
sustainable development
marketing
ecological management
 
Description Within the concept of sustainable development the paper gives grounds to the elements of the marketing ecological strategy of a business, discloses the content of their nature and characteristics of its implementation within the strategic environment-oriented management.
Обгрунтовано в рамках концепції сталого розвитку елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту.
 
Date 2012-05-01T14:23:23Z
2012-05-01T14:23:23Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 36-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 283 с.
УДК 658.8.035.5:502.15:346.548
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12941
 
Publisher Донецький національний технічний університет