Запис Детальніше

О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга
Про логіку і перспективи міждисциплінарної інтеграції нової інституційної економіки та маркетингу
The logic and the prospects of interdisciplinary integration of the new institutional economics and marketing
 
Creator Тимошенков, И.В.
Нащекина, О.Н.
Тимошенків, І.В.
Нащокіна, О.М.
Timoshenkov, I.V.
Nashchekina, O.N.
 
Subject маркетинг
новая институциональная экономика
междисциплинарная интеграция социальных наук
маркетинг
нова інституційна економіка
міждисциплінарна інтеграція соціальних наук
marketing
new institutional economics
interdisciplinary integration of social sciences
 
Description Theoretical approaches of domestic and foreign scholars to the nature, character and mechanisms of relationship between marketing and economic theory are analyzed. Priority and specific trends of interdisciplinary integration of marketing and new institutional economic theory are grounded.
Проанализированы теоретические воззрения отечественных и зарубежных ученых на природу,
характер и механизмы взаимосвязи маркетинга и
экономической теории. Обоснована приоритетность и конкретные направления междисциплинарной интеграции маркетинга и новой институциональной экономической теории.
 
Date 2012-05-09T17:58:51Z
2012-05-09T17:58:51Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13303
 
Publisher ДонНТУ