О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
О логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетинга
Про логіку і перспективи міждисциплінарної інтеграції нової інституційної економіки та маркетингу The logic and the prospects of interdisciplinary integration of the new institutional economics and marketing |
|
Creator |
Тимошенков, И.В.
Нащекина, О.Н. Тимошенків, І.В. Нащокіна, О.М. Timoshenkov, I.V. Nashchekina, O.N. |
|
Subject |
маркетинг
новая институциональная экономика междисциплинарная интеграция социальных наук маркетинг нова інституційна економіка міждисциплінарна інтеграція соціальних наук marketing new institutional economics interdisciplinary integration of social sciences |
|
Description |
Theoretical approaches of domestic and foreign scholars to the nature, character and mechanisms of relationship between marketing and economic theory are analyzed. Priority and specific trends of interdisciplinary integration of marketing and new institutional economic theory are grounded.
Проанализированы теоретические воззрения отечественных и зарубежных ученых на природу, характер и механизмы взаимосвязи маркетинга и экономической теории. Обоснована приоритетность и конкретные направления междисциплинарной интеграции маркетинга и новой институциональной экономической теории. |
|
Date |
2012-05-09T17:58:51Z
2012-05-09T17:58:51Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13303 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|