ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING |
|
Creator |
Булах, Ірина Вікторівна
Какуніна, Ганна Анатоліївна Bulakh, Irina Kakunina, Anna |
|
Subject |
соціально – відповідальний маркетинг, соціальний маркетинг, концепція управління маркетингом, холістичний маркетинг, цивілізований маркетинг, етика, практична логіка.
socially - responsible marketing, social marketing, the concept of marketing management, holistic marketing, civilized marketing, ethics, practical logic. |
|
Description |
In the period of transformation of modern economy in socially oriented question of determination of concept socially - responsible marketing is especially actual for domestic industrial enterprises. The sharp necessity of application of conception appears socially - responsible marketing in the modern terms of menage.
В період трансформації сучасної економіки в соціально орієнтовану питання визначення поняття соціально – відповідального маркетингу є особливо актуальним для вітчизняних промислових підприємств. Постає гостра необхідність застосування концепції соціально – відповідального маркетингу в сучасних умовах господарювання. |
|
Date |
2012-05-16T04:06:44Z
2012-05-16T04:06:44Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Булах І.В. Поняття соціально-відповідального маркетингу / І.В. Булах, Г.А. Какуніна, О.О. Черних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - №5. – Т.4. – С. 67-70
001.11:3.085:658.8 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13477 |
|
Publisher |
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки
|
|