Запис Детальніше

ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING
 
Creator Булах, Ірина Вікторівна
Какуніна, Ганна Анатоліївна
Bulakh, Irina
Kakunina, Anna
 
Subject соціально – відповідальний маркетинг, соціальний маркетинг, концепція управління маркетингом, холістичний маркетинг, цивілізований маркетинг, етика, практична логіка.
socially - responsible marketing, social marketing, the concept of marketing management, holistic marketing, civilized marketing, ethics, practical logic.
 
Description In the period of transformation of modern economy in socially oriented question of determination of concept socially - responsible marketing is especially actual for domestic industrial enterprises. The sharp necessity of application of conception appears socially - responsible marketing in the modern terms of menage.
В період трансформації сучасної економіки в соціально орієнтовану питання визначення поняття соціально – відповідального маркетингу є особливо актуальним для вітчизняних промислових підприємств. Постає гостра необхідність застосування концепції соціально – відповідального маркетингу в сучасних умовах господарювання.
 
Date 2012-05-16T04:06:44Z
2012-05-16T04:06:44Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Булах І.В. Поняття соціально-відповідального маркетингу / І.В. Булах, Г.А. Какуніна, О.О. Черних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - №5. – Т.4. – С. 67-70
001.11:3.085:658.8
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13477
 
Publisher Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки