ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВУГІЛЬНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВУГІЛЬНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
|
|
Creator |
Худолєй, Олег Генадьевич
|
|
Subject |
управления производством
production Management |
|
Description |
Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given. Наведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукціїі. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновано найбільш достовірні показники, за якими доцільно здійснювати позиціонування вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. |
|
Date |
2012-10-15T10:16:26Z
2012-10-15T10:16:26Z 2012-10-11 |
|
Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15455
|
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|