Запис Детальніше

ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВУГІЛЬНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВУГІЛЬНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
 
Creator Худолєй, Олег Генадьевич
 
Subject управления производством
production Management
 
Description Distinguishing market classic marketing scheme adapted for
Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as
for extracted coal recommendations are given.
Наведено класичний маркетинговий підхід до розробки
критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукціїі.
Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновано
найбільш достовірні показники, за якими доцільно здійснювати
позиціонування вугільної продукції з метою створення конкурентної
переваги.
 
Date 2012-10-15T10:16:26Z
2012-10-15T10:16:26Z
2012-10-11
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15455
 
Publisher ДонНТУ