Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки
Modern paradigm of marketing as reflection of social transformations of market economy |
|
Creator |
Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна Kratt, Oleg Slokva, Maryna |
|
Subject |
соціально орієнтована ринкова економіка, концепції маркетингу, соціально-етичний маркетинг
socially guided market economy, conceptions marketing, social-ethical marketing |
|
Description |
The declaration of a rate on construction of socially guided market economy in Ukraine causes a urgency of consideration of questions concerning features of his realization. By most adequate to installations of the elected rate such acts marketing paradigm as social-ethical marketing. The uniqueness of development of domestic economy predetermines specificity of introduction of marketing principles in economic activity. Therefore consideration of basic bases social-ethical of marketing is necessary with the purpose of revealing a degree of conformity of the conditions, accepted in the theory, for installations of domestic economic practice.
Проголошення курсу на побудову соціально орієнтованої ринкової економіки в Україні обумовлює актуальність розгляду питань, що стосуються особливостей його реалізації. Найбільш адекватною до настанов обраного курсу виступає така маркетингова парадигма як соціально-етичний маркетинг. Унікальність розвитку вітчизняної економіки обумовлює специфічність впровадження маркетингових принципів у господарську діяльність. Тому розгляд принципових основ соціально-етичного маркетингу необхідно з метою виявлення ступеня відповідності прийнятих в теорії умов настановам вітчизняної господарської практики. |
|
Date |
2012-11-01T09:01:37Z
2012-11-01T09:01:37Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кратт О.А. Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Маркетинг : теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В.Даля, 2004. – С.120-128.
УДК 339.138+330.342.146 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15745 |
|
Publisher |
Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля
|
|