Запис Детальніше

Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки
Modern paradigm of marketing as reflection of social transformations of market economy
 
Creator Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна
Kratt, Oleg
Slokva, Maryna
 
Subject соціально орієнтована ринкова економіка, концепції маркетингу, соціально-етичний маркетинг
socially guided market economy, conceptions marketing, social-ethical marketing
 
Description The declaration of a rate on construction of socially guided market economy in Ukraine causes a urgency of consideration of questions concerning features of his realization. By most adequate to installations of the elected rate such acts marketing paradigm as social-ethical marketing. The uniqueness of development of domestic economy predetermines specificity of introduction of marketing principles in economic activity. Therefore consideration of basic bases social-ethical of marketing is necessary with the purpose of revealing a degree of conformity of the conditions, accepted in the theory, for installations of domestic economic practice.
Проголошення курсу на побудову соціально орієнтованої ринкової економіки в Україні обумовлює актуальність розгляду питань, що стосуються особливостей його реалізації. Найбільш адекватною до настанов обраного курсу виступає така маркетингова парадигма як соціально-етичний маркетинг. Унікальність розвитку вітчизняної економіки обумовлює специфічність впровадження маркетингових принципів у господарську діяльність. Тому розгляд принципових основ соціально-етичного маркетингу необхідно з метою виявлення ступеня відповідності прийнятих в теорії умов настановам вітчизняної господарської практики.
 
Date 2012-11-01T09:01:37Z
2012-11-01T09:01:37Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Кратт О.А. Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Маркетинг : теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В.Даля, 2004. – С.120-128.
УДК 339.138+330.342.146
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15745
 
Publisher Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля