Запис Детальніше

Квантифікація як метод сегментації ринку послуг вищої освіти

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Квантифікація як метод сегментації ринку послуг вищої освіти
Quantification as a method of segmentation of the market for higher education
 
Creator Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна
Kratt, Oleg
Slokva, Maryna
 
Subject ринок послуг вищої освіти, специфічні риси, сегментація, квантифікація
market services higher education, specific traits, segmentation, quantification
 
Description For successful activity on the market in general and higher education services market, in particular, the actors need information. Which can be obtained by conducting market research, segmentation. This market is characterized by specific features that need to be taken into account in the implementation of segmentation. This is possible thanks to the use of the method of quantification
Для успішної діяльності на ринку, взагалі, та ринку послуг вищої освіти, зокрема, суб’єктам необхідна інформація. Яку може бути отримано шляхом проведення маркетингових досліджень, власне сегментації. Даному ринку притаманні специфічні риси, які необхідно брати за основу при здійсненні сегментації. Це можливо завдяки використанню методу квантифікації.
 
Date 2012-11-01T09:44:51Z
2012-11-01T09:44:51Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Кратт О.А. Квантифікація як метод сегментації ринку послуг вищої освіти / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Схід. – 2001. – №5(42). – С.15-20.
УДК 338.46
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15747
 
Publisher Схід