Запис Детальніше

ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІДЕЙ КРИТИЧНОЇ ТЕОРІЇ В СУЧАСНУ СОЦІОЛОГІЧНУ ОСВІТУ (ПОШУКИ НОВИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ) ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ ИДЕЙ КРИТИЧЕСКОЙ ТЕОРИИ В СОВРЕМЕННОЕ СОЦИОЛОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ПОИСКИ НОВЫХ ИДЕНТИЧНОСТЕЙ)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІДЕЙ КРИТИЧНОЇ ТЕОРІЇ В СУЧАСНУ СОЦІОЛОГІЧНУ ОСВІТУ (ПОШУКИ НОВИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ) ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ ИДЕЙ КРИТИЧЕСКОЙ ТЕОРИИ В СОВРЕМЕННОЕ СОЦИОЛОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ПОИСКИ НОВЫХ ИДЕНТИЧНОСТЕЙ)
THE IMPLEMENTATION OF CRITICAL THEORY IDEAS IN CONTEMPORARY SOCIOLOGICAL EDUCATION (SEARCH OF NEW IDENTITIES)
 
Creator Коржов, Г.О.
Пасько, Я.І.
 
Subject соціологічна освіта, критична соціальна теорія,
сфера публічності
 
Description The article discusses the systemic weaknesses of sociological education in contemporary Ukraine rooted in both methodological and organizational-institutional and communicative parameters. The authors analyze the models of sociological education present in Ukraine and propose a new one based upon the ideas of Critical Social Theory. In order to enhance the prestige and influence of sociology in our society as well as to advance the position of sociologist in public life, it is necessary to substantially change the model of professional training by accentuating the special role of value-normative and public sphere, principles of humanization of educational process as well as critical and public constituents of sociological occupation.
В статті розглядаються системні недоліки соціологічної освіти в сучасній Україні, пов’язані як з методологічними, так і з організаційно-інституціональними та комунікативними параметрами. Автори аналізують існуючі в Україні моделі соціологічної освіти та пропонують нову, в основу якої покладені ідеї критичної соціальної теорії. Для того щоб підняти престиж і впливовість соціології в нашому суспільстві, а також сприяти підвищенню ролі соціолога в суспільному житті, треба якісно змінити модель підготовки фахівців, зробивши наголос на особливому значенні ціннісно-нормативної сфери і сфери публічності, на принципах гуманізації освітнього процесу та підсиленні критичної та публічної складової соціологічної професії.
 
Date 2012-11-07T18:39:59Z
2012-11-07T18:39:59Z
2010
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15826
 
Publisher Вісник Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна.– Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи.– 2010.– №889.– С.200-205.