Запис Детальніше

Методика аналізу коливних характеристик блок-картерів двигунів внутрішнього згоряння

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика аналізу коливних характеристик блок-картерів двигунів внутрішнього згоряння
Методика анализа колебательных характеристик блок-картеров двигателей внутреннего сгорания
Technique of the Analysis of Oscillatory Characteristics of Block Cases of Internal Combustion Engines
 
Creator Судак, Федір Маркович
Вороніна, Інна Федорівна
Бузов, Артур Валерійович
Судак, Федор Маркович
Воронина, Инна Федоровна
Бузов, Артур Валерьевич
Sudak, Fedor Markovich
Voronina, Inna Fedorovna
Buzov, Artur Valeryevich
 
Subject ДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ
БЛОК-КАРТЕР
ЯВИЩА ХВИЛЬОВІ
ЕЛЕМЕНТ ВИПУКЛИЙ
СТРИЖЕНЬ
СИСТЕМА МАС
СИСТЕМА ПРОСТОРОВА
ДВИГАТЕЛЬ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯ
БЛОК-КАРТЕР
ШУМ
ЯВЛЕНИЯ ВОЛНОВЫЕ
ЭЛЕМЕНТ ВЫПУКЛЫЙ
СТРЕЖЕНЬ
СИСТЕМА МАСС
СИСТЕМА ПРОСТРАНСТВЕННАЯ
INTERNAL COMBUSTION ENGINE
BLOCK CASE
NOISE
THE PHENOMENA WAVE
THE ELEMENT CONVEX
THE MIDSTREAM
SYSTEM OF WEIGHTS
SISTE SPATIAL
 
Description Cars with low noise level are requirements of the modern market. Noise sources on the car is the engine, units of transmission, veins-tiljator, system of an admission and release, the tire. In article it is theoretically proved vozmozh-nost uses of known mathematical apparatus of the theory of fluctuations sterzh-nevyh systems for calculations of oscillatory characteristics of external surfaces of b-b-cases (Б-К) internal combustion engines (ДВС). The developed technique of the numerical analysis of oscillatory properties of spatial designs pozvo-ljaet to analyze frequency characteristics Б-К ДВС.
Автомобілі з низьким рівнем шуму - це вимоги сучасного ринку. Джерелами шуму на автомобілі є двигун, агрегати трансміссії, вентилятор, система впуску і випуску, шини. У статті теоретично доведена можливість використання відомого математичного апарату теорії коливань стрижневих систем для розрахунків коливних характеристик зовнішніх поверхонь блок-картерів (Б-К) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Розроблена методика численного аналізу коливних властивостей просторових конструкцій дозволяє аналізувати частотні характеристики Б-К ДВЗ.
 
Date 2012-11-08T13:00:17Z
2012-11-08T13:00:17Z
2011-11-23
 
Type Article
 
Identifier Судак Ф.М. Методика аналізу коливних характеристик блок-картерів двигунів внутрішнього згоряння/ Ф.М. Судак, І.Ф. Вороніна, А.В. Бузов// Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 2(13). – С. 56-62.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15878
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.