Запис Детальніше

Підходи до визначення функцій освіти

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до визначення функцій освіти
 
Creator Бочаров, В.В.
 
Subject функції освіти
function of education
система освіти
education system
функціональний аналіз освіти
functional analysis of education
соціологія освіти
sociology of education
 
Description The article describes the main approaches to defining the functions of education. Shown inaccurate understanding of the authors of the difference between the functions and objectives of education. The conclusion of unfitness attempts extraction and analysis functions of education to form the basis of a conceptual model to study it.
У статті розглянуті основні підходи до визначення функцій освіти. Показана неточність розуміння авторами різниці між функціями та завданнями освіти. Зроблений висновок про непридатність спроб виділення й аналізу функцій освіти для формування основи концептуальної моделі її вивчення.
 
Date 2012-12-20T13:08:20Z
2012-12-20T13:08:20Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16684
 
Publisher Донецький національний технічний університет