Підходи до визначення функцій освіти
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до визначення функцій освіти
|
|
Creator |
Бочаров, В.В.
|
|
Subject |
функції освіти
function of education система освіти education system функціональний аналіз освіти functional analysis of education соціологія освіти sociology of education |
|
Description |
The article describes the main approaches to defining the functions of education. Shown inaccurate understanding of the authors of the difference between the functions and objectives of education. The conclusion of unfitness attempts extraction and analysis functions of education to form the basis of a conceptual model to study it.
У статті розглянуті основні підходи до визначення функцій освіти. Показана неточність розуміння авторами різниці між функціями та завданнями освіти. Зроблений висновок про непридатність спроб виділення й аналізу функцій освіти для формування основи концептуальної моделі її вивчення. |
|
Date |
2012-12-20T13:08:20Z
2012-12-20T13:08:20Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16684 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|