Особливості структурування змісту навчально-методичних комплексів у кредитно-модульній системі навчання
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості структурування змісту навчально-методичних комплексів у кредитно-модульній системі навчання
|
|
Creator |
Крюкова, О.В.
|
|
Subject |
модульна навчальна програма
modular curriculum навчально-виховний процес educational process модульний робочий підручник modular operating manual самостійна робота студентів independent work of students |
|
Description |
Introduction kredytyo modular system of educational process in higher education involves achieving a new quality of the educational process, taking into account modern approaches to stakeholders in the process of training. Modern experts are needed not only strong and well-developed thinking skills, but also the ability to apply them in unusual situations, the ability to creatively approach to resolve problems, and as will be discussed in this article.
Впровадження кредитио-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах передбачає досягнення нової якості організації навчально-виховного процесу, урахування сучасних підходів до організації суб'єктів діяльності в процесі професійної підготовки. Сучасному фахівцеві необхідні не тільки міцні знання і розвинене мислення, але й уміння застосовувати їх у нестандартній ситуації, здатність творчо підійти до вирішення виникаючих проблем, про що й піде мова у даної статті. |
|
Date |
2012-12-21T07:10:58Z
2012-12-21T07:10:58Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16687 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|