Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів
|
|
Creator |
Медведєва, О.А.
|
|
Subject |
корпоративна культура ВНЗ
corporate culture of the University творчий розвиток студентів creative development of students самореалізація особистості self-realization of personality |
|
Description |
This article analyzes the impact of corporate culture on university self-actualization needs and creative development of students. The results of the study of the corporate culture of the student group. Shown that groups with high levels of corporate culture such high values of both self and work with the highest importance.
У статті аналізується вплив корпоративної культури ВНЗ на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів. Наведені результати дослідження корпоративної культури студентської групи. Показано, що в групах з високим рівнем корпоративної культури такі високі цінності як самореалізація і творчість мають найвище значення. |
|
Date |
2012-12-26T12:58:12Z
2012-12-26T12:58:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16768 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|