Запис Детальніше

Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів
 
Creator Медведєва, О.А.
 
Subject корпоративна культура ВНЗ
corporate culture of the University
творчий розвиток студентів
creative development of students
самореалізація особистості
self-realization of personality
 
Description This article analyzes the impact of corporate culture on university self-actualization needs and creative development of students. The results of the study of the corporate culture of the student group. Shown that groups with high levels of corporate culture such high values of both self and work with the highest importance.
У статті аналізується вплив корпоративної культури ВНЗ на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів. Наведені результати дослідження корпоративної культури студентської групи. Показано, що в групах з високим рівнем корпоративної культури такі високі цінності як самореалізація і творчість мають найвище значення.
 
Date 2012-12-26T12:58:12Z
2012-12-26T12:58:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16768
 
Publisher Донецький національний технічний університет