Запис Детальніше

Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти
 
Creator Кратт, Олег Адольфович
 
Subject попит, поведінка споживачів, якісні риси, кількісні характеристики, потреби, платоспроможність.
 
Description In the article the qualitative features describing behavior of customers in the market of services of a higher education are reviewed. The writer recognizes that the data of feature are determinants determining quantitative characteristics of demand. For successful activity in the market the high schools should study influencing of these determinants.
У статті розглянуто якісні риси, що характеризують поведінку споживачів на ринку послуг вищої освіти. Автор виходить з того, що дані риси є детермінантами, які визначають кількісні характеристики попиту. Для успішної діяльності на ринку вузи повинні вивчати вплив цих детермінантів.
 
Date 2013-02-15T20:56:05Z
2013-02-15T20:56:05Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Кратт О.А. Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – №18-4. – С.127-130.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17234
 
Language other
 
Publisher Вісник Тернопільської академії народного господарства