Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти
|
|
Creator |
Кратт, Олег Адольфович
|
|
Subject |
попит, поведінка споживачів, якісні риси, кількісні характеристики, потреби, платоспроможність.
|
|
Description |
In the article the qualitative features describing behavior of customers in the market of services of a higher education are reviewed. The writer recognizes that the data of feature are determinants determining quantitative characteristics of demand. For successful activity in the market the high schools should study influencing of these determinants.
У статті розглянуто якісні риси, що характеризують поведінку споживачів на ринку послуг вищої освіти. Автор виходить з того, що дані риси є детермінантами, які визначають кількісні характеристики попиту. Для успішної діяльності на ринку вузи повинні вивчати вплив цих детермінантів. |
|
Date |
2013-02-15T20:56:05Z
2013-02-15T20:56:05Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кратт О.А. Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – №18-4. – С.127-130.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17234 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Вісник Тернопільської академії народного господарства
|
|