Запис Детальніше

Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз)
 
Creator Герасимова, О.І.
 
Subject рефлексія
reflection
навчальна діяльність
training activities
самопізнання
self-knowledge
педагогічна освіта
teacher education
 
Description The maintenance and substantive provisions of reflection, its basic forms are shown and theoretically grounded in the article. The historical-pedagogical analysis of the concept "reflection" is conducted. Basic approaches of the categories "reflection" in modern pedagogical education are selected. Approaches of reflection abilities in scientific activity are analysed.
У статті визначено та теоретично обґрунтовано зміст і основні положення рефлексії, її основні форми. Проведено історико-педагогічний аналіз поняття "рефлексія ". Виділено основні підходи щодо визначення категорій "рефлексія " у сучасній педагогічній освіті. Проаналізовано підходи щодо визначення рефлексивних умінь у навчальній діяльності.
 
Date 2013-03-19T07:43:39Z
2013-03-19T07:43:39Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17672
 
Publisher ДонНТУ