Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз)
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальне розуміння категорій "рефлексія" (історико-педагогічний аналіз)
|
|
Creator |
Герасимова, О.І.
|
|
Subject |
рефлексія
reflection навчальна діяльність training activities самопізнання self-knowledge педагогічна освіта teacher education |
|
Description |
The maintenance and substantive provisions of reflection, its basic forms are shown and theoretically grounded in the article. The historical-pedagogical analysis of the concept "reflection" is conducted. Basic approaches of the categories "reflection" in modern pedagogical education are selected. Approaches of reflection abilities in scientific activity are analysed.
У статті визначено та теоретично обґрунтовано зміст і основні положення рефлексії, її основні форми. Проведено історико-педагогічний аналіз поняття "рефлексія ". Виділено основні підходи щодо визначення категорій "рефлексія " у сучасній педагогічній освіті. Проаналізовано підходи щодо визначення рефлексивних умінь у навчальній діяльності. |
|
Date |
2013-03-19T07:43:39Z
2013-03-19T07:43:39Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17672 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|