Запис Детальніше

Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті
 
Creator Дороніна, Т.О.
 
Subject гендерний підхід
gender approach
гендерна освіта
gender education
навчально-виховний процес
educational process
статеві розходження
sex differences
 
Description An attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality.
У статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості.
 
Date 2013-03-21T09:57:10Z
2013-03-21T09:57:10Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777
 
Publisher ДонНТУ