Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті
|
|
Creator |
Дороніна, Т.О.
|
|
Subject |
гендерний підхід
gender approach гендерна освіта gender education навчально-виховний процес educational process статеві розходження sex differences |
|
Description |
An attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality.
У статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості. |
|
Date |
2013-03-21T09:57:10Z
2013-03-21T09:57:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|