Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу
|
|
Creator |
Лосєва, Н.М.
|
|
Subject |
герменевтичний підхід
hermeneutic approach педагогічна герменевтика teaching hermeneutics ціннісні настанови викладача valuable guidance teacher розуміння understanding діалогічне спілкування dialogic communication |
|
Description |
It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given.
Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі. |
|
Date |
2013-03-11T09:15:16Z
2013-03-11T09:15:16Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|