Запис Детальніше

Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу
 
Creator Лосєва, Н.М.
 
Subject герменевтичний підхід
hermeneutic approach
педагогічна герменевтика
teaching hermeneutics
ціннісні настанови викладача
valuable guidance teacher
розуміння
understanding
діалогічне спілкування
dialogic communication
 
Description It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given.
Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі.
 
Date 2013-03-11T09:15:16Z
2013-03-11T09:15:16Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507
 
Publisher ДонНТУ