Запис Детальніше

Особливості змісту професійної комунікації в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості змісту професійної комунікації в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів
 
Creator Каверіна, О.Г.
 
Subject професійна комунікація
professional communication
мовні дисципліни
linguistic discipline
інтегративні процеси в навчанні
integrative processes in learning
інтеграція іноземної мови
integration of a foreign language
підготовка майбутніх інженерів
training future engineers
 
Description One of the most difficult problems of modernization of education content related to the fact that under extraordinary growth of scientific knowledge growing volume of educational material in university programs. Attempts to reduce its being made from time to time, are in most cases ineffective. Place reduced sections of courses immediately zaymas new material, which is often more voluminous. The result is enhanced overload students with all its negative consequences. The contradiction between the teaching material that is complicated, and the real possibilities of students is even more acute.
Одна з найскладніших проблем модернізації змісту освіти пов'язана з тим що в умовах надзвичайного приросту наукового знання розширюється об'єм навчального матеріалу в вузівських програмах. Спроби його скорочення, що робляться час від часу, виявляються в більшості випадків малоефективними. Місце редукованих розділів навчальних курсів відразу займас новий матеріал, який часто виявляється ще більш об'ємним. У результаті посилюється перевантаження студентів зі всіма його негативними наслідками. Протиріччя між навчальним матеріалом, що ускладнюється, і реальними можливостями студентів набуває ще більшої гостроти.
 
Date 2013-03-14T09:10:01Z
2013-03-14T09:10:01Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17562
 
Publisher ДонНТУ