Запис Детальніше

Педагогічні умови формування мотивації навчання психолого-педагогічних дисциплін студентами технічних університетів

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови формування мотивації навчання психолого-педагогічних дисциплін студентами технічних університетів
 
Creator Чебакова, Ю.Г.
 
Subject оптимізація навчального процесу
optimization of educational process
психолого-педагогічні дисципліни
psychological-pedagogical disciplines
професійна направленість інженера
professional orientation engineer
мотивація навчання
motivation for training
 
Description The article deals with the urgent pedagogical problem of educational process optimization when preparing modem engineers in higher technical educational establishments in Ukraine The author underlines the necessity to transfer the stress from the preparation of a perfect specialist but with a narrow orientated specialization towards the preparation of a professional with flexible mentality, general and professional culture, capable of successful solving professional tasks in the sphere of high-tech industry.
У статті досліджується актуальна педагогічна проблема оптимізації навчального процесу підготовки сучасних інженерів у вищих технічних навчальних закладах України. Автор наголошує на необхідності перенесення акцентів з підготовки класного, але вузько орієнтованого фахівця, на підготовку професіонала з гнучким мисленням, загальною та професійною культурою, здатного успішно вирішувати професійні завдання у сфері наукоємкого виробництва.
 
Date 2013-03-19T09:24:18Z
2013-03-19T09:24:18Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17681
 
Publisher ДонНТУ