Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки учнів старшого шкільного віку
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки учнів старшого шкільного віку
|
|
Creator |
Ломова, Т.О.
|
|
Subject |
причини агресивної поведінки , моральний розвиток особистості
агресивна поведінка старшокласників |
|
Description |
Розглянуто основні причини, які впливають на агресивну поведінку старшокласників: недолік морального розвитку (свідомості), що перешкоджає правильному самоаналізу поведінки і прогнозуванню її наслідків; недостатня самостійність мислення і тому велика сугестивність і стереотипність; неоптимальна мотивація досягнення, що впливає на продуктивність навчально-пізнавальної діяльності старшокласника (слабка мотивація досягнення не забезпечує достатнього розгортання розумового процесу, і навпаки, якщо мотивація досягнення занадто сильна, то таке емоційне перезбудження сприяє виходу агресивних виявів); виразність конфлікту між бажанням досягнення (ідеальної мети) та перспективою невдачі (реально отриманої мети).
|
|
Date |
2013-03-18T17:37:59Z
2013-03-18T17:37:59Z 2010 |
|
Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17618
|
|
Publisher |
Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України „Проблеми загальної та педагогічної психології”. – К.: ГНОЗІС, 2010. – Т. 12, част. 6.– С. 140 – 154
|
|