Запис Детальніше

Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників (апробація методики «Анкета старшокласника»)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників (апробація методики «Анкета старшокласника»)
 
Creator Ломова, Т.О.
 
Subject агресія
 
Description Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.
 
Date 2013-03-18T18:00:52Z
2013-03-18T18:00:52Z
2010
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17623
 
Publisher Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. - Т. 11. – Вип. 5. - Миколаїв: НДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178