Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників (апробація методики «Анкета старшокласника»)
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників (апробація методики «Анкета старшокласника»)
|
|
Creator |
Ломова, Т.О.
|
|
Subject |
агресія
|
|
Description |
Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.
|
|
Date |
2013-03-18T18:00:52Z
2013-03-18T18:00:52Z 2010 |
|
Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17623
|
|
Publisher |
Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. - Т. 11. – Вип. 5. - Миколаїв: НДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178
|
|