Запис Детальніше

ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗА РАХУНОК ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗА РАХУНОК ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Интенсификация процесса обучения студентов инженерно- педагогических специальностей за счёт внедрения в учебный процесс современных педагогических и информационно-коммуникационных технологий
Intensification of the process of engineering-pedagogy students’ training due to the introduction of modern pedagogical and information-communication technologies into educational process
 
Creator АНТОНЕНКО, О. В.
Антоненко, А. В.
Antonenko, Alexander
 
Subject інтенсифікація
процес навчання
інформаційно-комунікаційні технології
комп’ютерне інтегроване сер
интенсификаци
процесс обучения
информационно- коммуникационные технологии
компьютерная интегрированная оболочка
intensification
training process
information-communication technologies
computer integrated environment
 
Description The article is devoted to an actual problem of the intensification of the process of
engineering-pedagogy students’ training. Conditions of improvement of the quality of training due
to combination of modern training methods and the use of information-communication technologies
are considered. The developed computer integrated environment of subject support which opens
potential opportunities of the use of the computer-focused training is described
Стаття присвячена актуальній проблемі інтенсифікації процесу навчання студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей. Розглядаються умови підвищення якості навчання
за рахунок поєднання сучасних методів навчання та використання інформаційно-
комунікаційних технологій. Описується розроблене комп’ютерне інтегроване середовища
підтримки навчальних дисциплін, яке розкриває потенційні можливості використання
комп'ютерно-орієнтованої методики навчання
Бердянський державний педагогічний університет
 
Date 2011
2013-04-02T07:12:32Z
2013-04-02T07:12:32Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
УДК 378.147
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18078
 
Publisher ДонНТУ