Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
FORMATION OF MARKETING AUDIT at industrial enterprises
 
Creator Амельницька, Олена Володимирівна
 
Subject аудит маркетингу, контроль маркетингу, ефективність маркетингу, конкурентні переваги, маркетинг на промисловому підприємстві, маркетингова діяльність, індикативні показники маркетингової діяльності, анкета маркетингового контролю
marketing audit, control marketing, marketing effectiveness, competitive advantage, marketing in industry, marketing activity, indicative of performance marketing, marketing control profile
 
Description Existent approaches and methods of estimation of marketing efficiency are analysed on an industrial enterprise. The features of market of metallurgy are considered. Marketing conception on an industrial enterprise and algorithm of marketing audit is formulated on the example of enterprises of metallurgical industry.
Проаналізовані існуючі підходи і методи оцінки ефективності маркетингу на промисловому підприємстві. Розглянуті особливості ринку металургії. Сформульована концепція маркетингу на промисловому підприємстві і алгоритм аудиту маркетингу на прикладі підприємств металургійної галузі.
 
Date 2013-04-16T07:38:30Z
2013-04-16T07:38:30Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier 8. Амельницька О.В. Формування системи маркетингового аудиту на промисловому підприємстві/ О. В. Амельницька // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Економічні науки. Т.4. – Хмельницький. - 2010.- №6. – С.50-53
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18625
 
Language other
 
Publisher ХНУ