Запис Детальніше

Інформаційні системи холдингових організацій та система управління взаємовідносинами з клієнтами

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні системи холдингових організацій та система управління взаємовідносинами з клієнтами
Information systems of holding organizations and customer relationship management system
Информационные системы холдинговых организаций и система управления взаимоотношениями с клиентами
 
Creator Поперешняк, C.В.
Popereshnyak, S.V.
 
Subject холдинговая организация
CRM-система
исследование
разработка
внедрение
программное обеспечение управления взаимоотношениями с клиентами
холдингова організація
програмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами
CRM-система
дослідження
розробка
впровадження
holding organization
CRM software
CRM-system research
development
implementation
 
Description The customer relationship management systems in holding organizations is studied. The CRM-system is classified and its main functions are defined. The project of CRM-system to meet modern trends of
development is worked out
Досліджуються системи управління взаємовідно-синами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку
 
Date 2013-04-15T09:33:08Z
2013-04-15T09:33:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
УДК 004.42
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18533
 
Publisher ДонНТУ