Методичні засади оцінки ефективності брендингу
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади оцінки ефективності брендингу
Методологические основы оценки эффективности брендинга The methodological basis for evaluating the branding effectiveness |
|
Creator |
Кендюхов, А.В.
Файвишенко, Д.С. Шпарева, А.М. Кендюхов, О.В. Файвішенко, Д.С. Шпарьова, А.М. Kendyukhov, A.V. Fayvishenko, D.S. Shpareva, A.M. |
|
Subject |
branding
brand efficiency evaluation methods functional approach indicators criteria functions брендинг бренд ефективність методи оцінки функціональний підхід показники критерії функції эффективность методы оценки функциональный подход показатели критерии функции |
|
Description |
The essence and role of existing methods for evaluating the branding effectiveness are analyzed and the main advantages and problems in their application are identified. It is proved that the existing methods of evaluating the branding effectiveness are uncoordinated, unsystematic, non-harmonized, designed for a specific purpose and do not provide an integrated system of indicators and criteria. Branding effectiveness should be measured not only by economic criteria. The evaluation of branding effectiveness on the basis of the analysis of non-economic functions of the brand is gaining importance. Functional approach is the prospective methodological basis for evaluating the branding effectiveness. A system of indicators to measure the effectiveness of individual features of the brand and an integral indicator of branding effectiveness based on functional approach, which reveal its targeted content, serve to identify the strengths and weaknesses of the brand over the brand-competitors is proposed розкрито суть та роль існуючих методів оцінки ефективності брендингу, визначено основні переваги та проблеми у їх застосуванні. Доведено, що існуючі методи оцінки ефективності брендингу розрізнені, безсистемні і не мають єдиної уніфікованої форми. Вони призначені для реалізації певної конкретної мети і не забезпечують цілісної системи показників і критеріїв оцінки. Дослідження показують, що ефективність брендингу необхідно вимірювати не лише економічними критеріями. Продемонстровано, що велике значення набуває оцінка ефективності брендингу на основі аналізу не економічних функцій бренду. Визначено, що перспективним методологічним підґрунтям визначення ефективності брендингу є функціональний підхід. Запропоновано систему показників оцінки ефективності окремих функцій бренду та інтегральний показник ефективності брендингу на основі функціонального підходу, які більш комплексно розкривають його цільову змістовність, дозволяють виявляти сильні та слабкі сторони бренду у порівнянні з брендами-конкурентами. |
|
Date |
2013-04-15T09:39:23Z
2013-04-15T09:39:23Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18535 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|