Запис Детальніше

Методичні засади оцінки ефективності брендингу

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади оцінки ефективності брендингу
Методологические основы оценки эффективности брендинга
The methodological basis for evaluating the branding effectiveness
 
Creator Кендюхов, А.В.
Файвишенко, Д.С.
Шпарева, А.М.
Кендюхов, О.В.
Файвішенко, Д.С.
Шпарьова, А.М.
Kendyukhov, A.V.
Fayvishenko, D.S.
Shpareva, A.M.
 
Subject branding
brand
efficiency
evaluation methods
functional approach
indicators
criteria
functions
брендинг
бренд
ефективність
методи оцінки
функціональний підхід
показники
критерії
функції
эффективность
методы оценки
функциональный подход
показатели
критерии
функции
 
Description The essence and role of existing methods for
evaluating the branding effectiveness are analyzed and the main advantages and problems in their application are identified. It is proved that the
existing methods of evaluating the branding
effectiveness are uncoordinated, unsystematic, non-harmonized, designed for a specific purpose and do not provide an integrated system of indicators and criteria. Branding effectiveness should be measured
not only by economic criteria. The evaluation of branding effectiveness on the basis of the analysis of non-economic functions of the brand is gaining
importance. Functional approach is the prospective methodological basis for evaluating the branding effectiveness. A system of indicators to measure the effectiveness of individual features of the brand and an integral indicator of branding effectiveness based on functional approach, which reveal its targeted content, serve to identify the strengths and weaknesses of the brand over the brand-competitors is proposed
розкрито суть та роль існуючих методів оцінки
ефективності брендингу, визначено основні переваги та проблеми у їх застосуванні. Доведено, що існуючі методи оцінки ефективності брендингу розрізнені, безсистемні і не мають єдиної
уніфікованої форми. Вони призначені для реалізації певної конкретної мети і не забезпечують цілісної системи показників і критеріїв оцінки. Дослідження показують, що ефективність брендингу необхідно вимірювати не лише економічними критеріями. Продемонстровано, що велике значення набуває оцінка ефективності брендингу на основі аналізу не економічних функцій бренду. Визначено, що перспективним методологічним підґрунтям визначення ефективності брендингу є функціональний підхід. Запропоновано систему показників оцінки ефективності окремих функцій бренду та інтегральний показник ефективності брендингу на основі функціонального підходу, які більш комплексно розкривають його цільову змістовність, дозволяють виявляти сильні та слабкі сторони бренду у порівнянні з брендами-конкурентами.
 
Date 2013-04-15T09:39:23Z
2013-04-15T09:39:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18535
 
Publisher ДонНТУ