Запис Детальніше

Формування стратегії розвитку підприємств будівельної промисловості в сучасних умовах господарювання

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії розвитку підприємств будівельної промисловості в сучасних умовах господарювання
Формирование стратегии развития предприятий строительной промышленности в современных условиях хозяйствования
Formation of development strategy for construction industry incontemporary economy
 
Creator Кучер, А.Т.
Kucher, A.T.
 
Subject investment strategy
construction industry
economic downturn
commodity policy
cement production
product quality
інвестиції
стратегія
будівельна промисловість
економічний спад
товарна політика
иробництво цементу
якість продукції
инвестиции
стратегия
строительная промышленность
экономический спад
товарная политика
производство цемента
качество продукции
 
Description In market economy one can not expect that the sales will be able to realize all the products manufactured. The practice indicates that the enterprises activity
can not be limited only to setting target figures for next year. Sales forecast is the basis for the development of all other economic indicators (production program, costs, prices, profits, etc.). Forecasts allow further justification of future plans. Each structural unit of the company needs to forecast sales for coordinating their actions with the objectives of the enterprise as a whole
В умовах ринкової економіки не можна чекати,
що відділ збуту має можливість реалізувати все, що підприємство може виробити. Практика роботи промислових підприємств свідчить, що в справі організації їх діяльності не можна обмежитися лише встановленням планових показни-ків на майбутній рік. Прогноз збуту є основою розробки всіх інших економічних показників (виробничої програми, витрат, цін, прибули і так далі). Прогнозні розрахунки дозволяють додатково обґрунтувати плани на майбутній період. Кожна структурна одиниця підприємства потребує прогнозу збуту для координації своїх дій із завданнями підприємства в цілому.
 
Date 2013-04-15T09:47:10Z
2013-04-15T09:47:10Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-3. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 210 с
УДК 328.76
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18542
 
Publisher ДонНТУ