Запис Детальніше

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ
Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении
Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education
 
Creator КРАВЧЕНКО, Н. В.
КРАВЧЕНКО, Д. В.
Кравченко, Н. В.
Кравченко, Д. В.
Kravchenko, N.
Кravchenko, D.
 
Subject information and communication technologies
application of ICT in education
psychophysiology
pedagogical competence
higher education
информационно-коммуникационные технологии
способы применения ИКТ в обучении
психофизиология человека
педагогические компетенции
высшая школа
інформаційно-комунікаційні технології
засоби використання ІКТ у навчанні
психофізіологія людини
педагогічні компетенцї
вища школа
 
Description The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into
account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational
process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning
У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини
 
Date 2013-04-15T21:27:53Z
2013-04-15T21:27:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
УДК 371.132:378.147:681.3.06(07)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602
 
Publisher ДонНТУ