СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»
Сущность понятия «профессиональное долголетие будущего педагога» The Essence of the Concept "Professional Longevity of a Future Teacher" |
|
Creator |
КРИВОШЕЄВА, Г. Л.
Кривошеева, Г. Л. Krivosheeva, G. |
|
Subject |
teacher
future teacher longevity active longevity professional longevity prolonged pedagogical activity педагог будущий педагог долголетие активное долголетие профессиональное долголетие будущего педагога пролонгированная профессионально-педагогическая деятельность педагог майбутній педагог довголіття активне довголіття професійне довголіття майбутнього педагога пролонгована професійно-педагогічна діяльність |
|
Description |
The article considers the сoncept "professional longevity of a future teacher". The author gives the definitions of active longevity, prolonged professional activity of a future teacher and provide the description of structural components of teachers' professional longevity (such as spiritual, social, intellectual, psychological and physical) as an integral complex phenomenon. Professional longevity of a future teacher can be understood as a complex of personal properties necessary for achieving a high level of professional activity. The author proves that future teachers professional longevity is an indicator of their professional self-actualization У статті всебічно розглядається поняття «професійне довголіття майбутнього педагога». Формулюються визначення активного довголіття, професійного довголіття, пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Дається характеристика структурних компонентів професійного довголіття педагога – духовного, соціального, інтелектуального, психологічного, фізичного – як цілісного складного феномену. Доводиться, що професійне довголіття майбутнього педагога – це показник його професійної самоактуалізації |
|
Date |
2013-04-15T21:34:55Z
2013-04-15T21:34:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
УДК 37.032 – 057.87 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18603 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|