Запис Детальніше

СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»
Сущность понятия «профессиональное долголетие будущего педагога»
The Essence of the Concept "Professional Longevity of a Future Teacher"
 
Creator КРИВОШЕЄВА, Г. Л.
Кривошеева, Г. Л.
Krivosheeva, G.
 
Subject teacher
future teacher
longevity
active longevity
professional longevity
prolonged pedagogical activity
педагог
будущий педагог
долголетие
активное долголетие
профессиональное долголетие будущего педагога
пролонгированная профессионально-педагогическая деятельность
педагог
майбутній педагог
довголіття
активне довголіття
професійне довголіття майбутнього педагога
пролонгована професійно-педагогічна діяльність
 
Description The article considers the сoncept "professional longevity of a future teacher". The author gives
the definitions of active longevity, prolonged professional activity of a future teacher and provide the
description of structural components of teachers' professional longevity (such as spiritual, social,
intellectual, psychological and physical) as an integral complex phenomenon.
Professional longevity of a future teacher can be understood as a complex of personal
properties necessary for achieving a high level of professional activity. The author proves that future teachers professional longevity is an indicator of their professional self-actualization
У статті всебічно розглядається поняття «професійне довголіття майбутнього
педагога». Формулюються визначення активного довголіття, професійного довголіття,
пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Дається характеристика
структурних компонентів професійного довголіття педагога – духовного, соціального,
інтелектуального, психологічного, фізичного – як цілісного складного феномену. Доводиться, що професійне довголіття майбутнього педагога – це показник його професійної самоактуалізації
 
Date 2013-04-15T21:34:55Z
2013-04-15T21:34:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
УДК 37.032 – 057.87
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18603
 
Publisher ДонНТУ