Запис Детальніше

АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНДРАГОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Андрагогический подход в последипломном образовании учителей математики
Andragogical Approach in Post-Graduate Education of Mathematics Teachers
 
Creator ЛЕБЕДЄВА, І. А.
Лебедева, И. А.
Lebedeva, I.
 
Subject andragogics
post-graduate pedagogical education
андрагогика
последипломное педагогическое образование
андрагогіка
післядипломна педагогічна освіта
 
Description The paper considers some aspects of the problem of post-graduate pedagogical education. Much
attention is paid to the unity and consistency of all the elements of mathematics teachers’ post-graduate
education.
The author proves the necessity of using general ideas of andragogics (the theory of adult
learning) in mathematics teachers’ post-graduate education and analyzes the essence of the
аndragogical model of learning. Besides, the author provides the ways of implementing the
andragogical approach in post-graduate education
У статті розглядаються питання щодо організації післядипломної освіти вчителів математики згідно положень андрагогіки
 
Date 2013-04-15T21:55:46Z
2013-04-15T21:55:46Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
УДК 37.013.83
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18606
 
Publisher ДонНТУ