Запис Детальніше

ТЕСТУВАННЯ ЯК КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕСТУВАННЯ ЯК КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Тестирование как контроль за качеством дистанционного обучения будущих учителей физической культуры
Testing as the control over quality of remote training of future teachers of physical training
 
Creator БАТІЩЕВА, М.Р.
Батищева, М.Р.
Batishcheva, M.R.
 
Subject поточний, рубіжний, підсумковий контроль
поточный, рубежный, итоговый контроль
current, boundary, final control
тестування
тести-процеси
тести-задачі
тестирование
тесты-процессы
тесты-задачи
testing
tests-processes
tests-problems
 
Description In the research the efficiency of application of testing as a basic form of checking the results
of theoretical and practical mastering of the teaching material by future teachers of physical
training is considered The content of current, boundary and final control is defined; advantages of
application of the test control, requirements to preparing tests, their variants, synchronous and
asynchronous models of the organization of remote training of future teachers of physical training
are stated.
У дослідженні розглянуто ефективність застосування тестування як основної
форми перевірки результатів теоретичного й практичного засвоєння навчального
матеріалу майбутніми учителями фізичного виховання. Визначено зміст поточного,
рубіжного та підсумкового контролю; переваги застосування тестового контролю;
положення і вимоги до складання тестів; їх варіанти; синхронні та асинхронні моделі
організації дистанційного навчання; специфіку технологій дистанційного навчання
майбутніх учителів фізичного виховання та ін.
 
Date 2013-04-16T16:54:41Z
2013-04-16T16:54:41Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18740
 
Language other
 
Relation Серія: Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ