MAIN ASPECTS OF TEACHING VOCABULARY IN BUSSINESS ENGLISH COURSES FOR SUCCESSFUL COMMUNICATION
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MAIN ASPECTS OF TEACHING VOCABULARY IN BUSSINESS ENGLISH COURSES FOR SUCCESSFUL COMMUNICATION
Основні аспекти викладання лексики в курсах з ділової англійської мови для успішного спілкування Основные аспекты обучения лексике в курсах по деловому английскому языку для успешного общения |
|
Creator |
KANIVETS, YE. I.
Канівець, О. І. Канивец, Е. И. ONIPCHENKO, L. N. Оніпченко, Л. М. Онипченко, Л. Н. |
|
Subject |
stratification model
стратифікаційна модель стратификационная модель specialist vocabulary general business vocabulary commom core vocabulary teaching techniques спеціальна лексика загальга ділова лексика прийоми викладання лексики специальная лексика общеделовая лексика приемы обучения лексике |
|
Description |
Стаття розглядає головну роль лексики в змісті курсів з ділової англійської мови. Аналізуються три шари лексики: спеціальна, загально ділова та звичайна, яка може включати метафоричні та ідіоматичні вислови. Крім стратифікаційної моделі у статті наведено різноманітні техніки й прийоми презентации та закріплення значень лексичних одиниць. The article deals with the predominant role of vocabulary teaching in the framework of Business English courses. The scope of business vocabulary for successful communication is analyzed, the necessity to pay attention to metaphors and idioms is stressed. Apart from the vocabulary stratification model the article presents main techniques for teaching lexical units. Donetsk National Technical University |
|
Date |
2013-04-18T09:10:10Z
2013-04-18T09:10:10Z 2011 |
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18811 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
|
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|