Запис Детальніше

ГЕНЕЗИС ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ГЕНЕЗИС ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
Генезис проблемы интеграции знаний в истории педагогической мысли
Genesis of the problem of integration of knowledge in the history of pedagogical thought
 
Creator ХОМЕНКО, П. В.
Хоменко, П.В.
Khomenko, P.V.
 
Subject інтеграція знань
интеграция знаний
integration of knowledge
міжпредметні зв’язки
інтегративна професійна підготовка
міждисциплінарна структура знань
цілісність знань
системність
диференціація
межпредметные связи
интегративная профессиональная подготовка
междисциплинарная структура знаний
целостность знаний
системность
дифференциация
intersubject relation
integrative professional education (training)
interdisciplined structure of knowledge
integral of knowledge
systematic approach
differentiation
 
Description The background and development of the problem of integration of knowledge in the history
of foreign and local pedagogical science is considered in the article. Modern methodological
modern methodological approaches to integration of knowledge are determined and the functions
of intersubjects relations, their ways of realizations in the system of education nowadays are
revealed. The problems and drawbacks of the system of integration of knowledge are analysed.
Розглянуто виникнення та становлення проблеми інтеграції знань в історії
зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки. Узагальнено сучасні методологічні підходи
до інтеграції та визначено функції міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у системі
сучасної освіти. Проаналізовано проблеми та недоліки системи інтеграції знань на
сучасному етапі.
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
 
Date 2013-04-18T09:25:04Z
2013-04-18T09:25:04Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18815
 
Language other
 
Relation Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ