Запис Детальніше

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Современные подходы к гуманитарной подготовке студентов высших технических учебных заведений
The modern approaches to humanitarian training for the students of the insitutes of higher education
 
Creator КОРЧАГІНА, Ю. П.
Корчагина, Ю. П.
Korchagina, Y.
 
Subject гуманізація
гуманизация
humanization
гуманітаризація
професійна підготовка
інтеграція
інтегративний підхід
компетентність
компнтентнісний підхід
інженерна діяльність
особистість
гуманитаризация
профессиональная подготовка
интеграция
интегративный подход
компетентность
компетентносный подход
инженерная деятельность
личность
humanitarization
professional training
integration
integrative approach
competence
competencetive approach
personality
engineering activity
 
Description In the article the characteristics of integrative and competencetive approaches to the
humanitarian training for future specialists of technical profile in the sphere of the higher
education are stated. Modern scientists use different approaches to the problem of investigation of
the phenomenon of the professionally-oriented learning. Earlier there were two - three approaches
in the pedagogical practice, but nowadays the list of them has increased noticeably. Ukraine is
converting to the way of humanitarian development, so the new methodological approach is
required for the system of the higher education. It is relevant to determine the most effective
approach of all being.
У статті дана характеристика інтегративного та компетентнісного підходів до
гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у сфері вищої освіти.
Сучасні науковці використовують різні підходи до проблеми дослідження феномену
особистісно орієнтованої освіти. Слово «підхід» вживають як дослідники так і практики.
Якщо раніше в педагогічній практиці йшлося фактично про два - три підходи, то нині
перелік підходів суттєво поповнився. Виходячи з розуміння необхідності переходу України на
шлях гуманітарного розвитку, система вищої освіти потребує нового методологічного
підходу до його органгзації і змісту. Саме тому, важливим питанням сьогодення є
визначення найєфективнішого з них.
Донецький національний технічний університет
 
Date 2013-04-18T09:29:29Z
2013-04-18T09:29:29Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18816
 
Language other
 
Relation Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ