СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Современные подходы к гуманитарной подготовке студентов высших технических учебных заведений The modern approaches to humanitarian training for the students of the insitutes of higher education |
|
Creator |
КОРЧАГІНА, Ю. П.
Корчагина, Ю. П. Korchagina, Y. |
|
Subject |
гуманізація
гуманизация humanization гуманітаризація професійна підготовка інтеграція інтегративний підхід компетентність компнтентнісний підхід інженерна діяльність особистість гуманитаризация профессиональная подготовка интеграция интегративный подход компетентность компетентносный подход инженерная деятельность личность humanitarization professional training integration integrative approach competence competencetive approach personality engineering activity |
|
Description |
In the article the characteristics of integrative and competencetive approaches to the humanitarian training for future specialists of technical profile in the sphere of the higher education are stated. Modern scientists use different approaches to the problem of investigation of the phenomenon of the professionally-oriented learning. Earlier there were two - three approaches in the pedagogical practice, but nowadays the list of them has increased noticeably. Ukraine is converting to the way of humanitarian development, so the new methodological approach is required for the system of the higher education. It is relevant to determine the most effective approach of all being. У статті дана характеристика інтегративного та компетентнісного підходів до гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у сфері вищої освіти. Сучасні науковці використовують різні підходи до проблеми дослідження феномену особистісно орієнтованої освіти. Слово «підхід» вживають як дослідники так і практики. Якщо раніше в педагогічній практиці йшлося фактично про два - три підходи, то нині перелік підходів суттєво поповнився. Виходячи з розуміння необхідності переходу України на шлях гуманітарного розвитку, система вищої освіти потребує нового методологічного підходу до його органгзації і змісту. Саме тому, важливим питанням сьогодення є визначення найєфективнішого з них. Донецький національний технічний університет |
|
Date |
2013-04-18T09:29:29Z
2013-04-18T09:29:29Z 2011 |
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18816 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
|
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|