Запис Детальніше

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Дифференцированный подход в обучении будущих инженеров диалогической речи в английском языке при условии использования способов информационно-коммуникационных технологий.
Differential teaching future engineers implementation to English dialogical speech with the usage of informational communicative technologies.
 
Creator МАЛОВИЧКО, К. А.
Маловичко, Е.А.
Malovichko, K.A.
 
Subject диференційований підхід
дифференцированный подход
differential teaching
діалогічне мовлення
засоби інформаційно-комунікаційних технологій
диалогическая речь
способы информационно-коммуникационных технологий
dialogical speech
informational communicative technologies
 
Description The article is devoted to the problems of differential teaching future engineers
implementation to English dialogical speech with the usage of informational communicative
technologies. In the work the reasonability of the computer program usage for differential teaching
English dialogical speech organization has been proved.
Стаття присвячена проблемам диференційованого навчання майбутніх інженерів
ангіийського діалогічного мовлення з використуванням інформаційно-комунікативних
технологій. В роботі обгрунтована мета використання комп’ютерної программи для
організації диференційованого навчання англійської діалогічної мови.
Донецький національний технічний університет
 
Date 2013-04-18T10:23:31Z
2013-04-18T10:23:31Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18824
 
Language other
 
Relation Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ