Запис Детальніше

КРИЗА 23 РОКІВ ЯК ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД ВІД ЮНАЦЬКОГО ВІКУ ДО ВСТУПУ У ДОРОСЛІСТЬ (ЮНАКИ)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КРИЗА 23 РОКІВ ЯК ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД ВІД ЮНАЦЬКОГО ВІКУ ДО ВСТУПУ У ДОРОСЛІСТЬ (ЮНАКИ)
Кризис 23 лет как переходный период от юношеского возраста к вступлению во взрослость (юноши).
Crises of 23 years’ age as a transitive period from the youthful age to adulthood (boys).
 
Creator В. М. ПОЛІЩУК
Полищук В.Н.
Polischuk V.M.
 
Subject криза 23 років
кризис 23 лет
crisis of 23
нормативна криза
переживання
симптом
нормативный кризис
переживания
симптом
standard crisis
experiences
symptom
 
Description The author experimentally established the symptoms of the experiences during the transition
period from the youthful age to the entry into adult life, which due to the primarily negative
symptoms concentrated at this period of age (22-23 years) we conditionally called as “crisis of 23
years of age”.
On the examples of boys’ experiences the author analyzes the structure (typical,
accompanying and background symptoms) and the content, which focuses on the sexual
differentiation of standard crises, particularly in teenage and youthful age (benning with the crisis
of 13). As a result the author suggests the psychological content of the boys’ crisis of 23 (based on
comparison with crisis of 17) in the situation of their subjective interpretation their own
experiences as an indicator of age its age place in the development.
Експериментально встановлена симптоматика переживань перехідного періоду між
юнацьким віком та вступом у дорослість, який через зосередження у 22-23-річному віці
передусім негативних симптомів умовно названий нами як ”криза 23 років“. На прикладі
переживань юнаків аналізується її структура (типові, супутні, фонові симптоми) та
зміст, що наголошує на статевій диференціації нормативних криз, зокрема у підлітковому
та юнацькому віці (розпочинаючи з кризи 13 років). Як результат, пропонується,
психологічний зміст кризи 23 років у юнаків (на основі порівняння з кризою 17 років) у
ситуації суб’єктивної інтерпретації ними власних переживань – показника її вікового
місцезнаходження у розвитку.
Глухівський національний педагогічний університету ім. Олександра Довженка
 
Date 2013-04-18T11:04:30Z
2013-04-18T11:04:30Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18834
 
Language other
 
Relation Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ