Запис Детальніше

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Корпоративная культура студентов как педагогическая проблема
Students’ corporative culture as a pedagogical problem
 
Creator К. І. ПРИХОДЧЕНКО
Приходченко Е. И.
Prykhodchenko K. I.
 
Subject корпоративна культура
корпоративная культура
corporative culture
корпоративні цінності
рівні коропоративної культури
корпоративные ценности
уровни корпоративной культуры
corporative values
corporative culture levels
 
Description Formation of students’ corporative culture during classes is an extremely important
problem of contemporary pedagogical thought. This approach to organisation of the academic
process will help students’ uniting in their off-class activities. The main goal of corporative culture
breeding is moral and spiritual feature of character, ethic attitude to people, putting into account
other people’s opinions, abilities to work in pairs, both in micro- and macrogroups, within the stuff.
Надзвичайно важливою проблемою сучасної наукової думки є формування
корпоративної культури у студентів під час проведення занять. Такий підхід до організації
навчального процесу сприятиме згуртованості студентів і в позанавчальний час. Виховання
корпоративної культури ставить за мету формування таких якостей, як моральність,
морально-духовна культура, етичне ставлення до оточуючих, врахування думки пратнера,
уміння працювати в парі, в мікро- і макрогрупі, в колективі.
Донецький національний технічний університет
 
Date 2013-04-18T11:19:29Z
2013-04-18T11:19:29Z
2011
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18839
 
Language other
 
Relation Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
 
Publisher ДонНТУ