Запис Детальніше

Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю
 
Creator Костюченко М.П.
 
Subject методика
самооцінка знань
респонденти
пам’ять людини
тести
інтервальна шкала
статистичний розподіл вибірки
статистичні оцінки
нормальний закон
статистичний аналіз
детерміновано-стохастичний процес
 
Description У статті розглядається методика змістовного та статистичного аналізу результатів самооцінювання персональних фахових знань. Показано, що самооцінювання знань є детерміновано-стохастичним процесом реконструкції латентних образних і понятійних структур пам'яті людини. Результати самооцінювання знань однорідної сукупності респондентів мають схожість за ймовірністю до нормального закону.
В статье рассматривается методика содержательного и статистического анализа результатов самооценки персональных профессиональных знаний. Показано, что самооценка знаний является детерминированно-стохастическим процессом реконструкции латентных образных и понятийных структур памяти человека. Результаты самооценки знаний однородной совокупности респондентов имеет сходимость по вероятности к нормальному закону.
The article considers methodology of content and statistical analyzing the results of self-appraisal of personal professional knowledge. As it is shown a self-appraisal of knowledge is a determinated stochastic process of reconstructing latent image and content structure in human memory. Results of knowledge self-appraisal by homogeneous set of respondents have a convergence in probability to normal law.
 
Date 2013-04-22T18:54:45Z
2013-04-22T18:54:45Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Костюченко М.П. Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю /М.П.Костюченко // Зб. наук. праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти». – 2011.– Вип. 30-31.– С. 48 – 64.
2074-8922
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19076
 
Publisher Проблеми інженерно-педагогічної освіти