Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю
|
|
Creator |
Костюченко М.П.
|
|
Subject |
методика
самооцінка знань респонденти пам’ять людини тести інтервальна шкала статистичний розподіл вибірки статистичні оцінки нормальний закон статистичний аналіз детерміновано-стохастичний процес |
|
Description |
У статті розглядається методика змістовного та статистичного аналізу результатів самооцінювання персональних фахових знань. Показано, що самооцінювання знань є детерміновано-стохастичним процесом реконструкції латентних образних і понятійних структур пам'яті людини. Результати самооцінювання знань однорідної сукупності респондентів мають схожість за ймовірністю до нормального закону.
В статье рассматривается методика содержательного и статистического анализа результатов самооценки персональных профессиональных знаний. Показано, что самооценка знаний является детерминированно-стохастическим процессом реконструкции латентных образных и понятийных структур памяти человека. Результаты самооценки знаний однородной совокупности респондентов имеет сходимость по вероятности к нормальному закону. The article considers methodology of content and statistical analyzing the results of self-appraisal of personal professional knowledge. As it is shown a self-appraisal of knowledge is a determinated stochastic process of reconstructing latent image and content structure in human memory. Results of knowledge self-appraisal by homogeneous set of respondents have a convergence in probability to normal law. |
|
Date |
2013-04-22T18:54:45Z
2013-04-22T18:54:45Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Костюченко М.П. Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю /М.П.Костюченко // Зб. наук. праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти». – 2011.– Вип. 30-31.– С. 48 – 64.
2074-8922 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19076 |
|
Publisher |
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
|
|